Publicerat 2010-11-16 16:50:43 i Blandat

Justin bilr mobbad via internät

Det fins ju många haters på internet som skriver fula kommentarer och så till Justin.
Så här säjer Justin:
"Alla går igenom mobbning någon gång, även jag. På min Youtube sida är det så många haters. Dom säger fåniga saker som: Han tar helium och får pipig röst innan han ska uppträda. Det är bara att skratta åt det, det är kul. Jag är inte arg, jag är 16 år och har intebröst hår. Jag är inte arg för tillfället men stunden kommer när den är inne".

Han tillägger även, "Det är så många mobbare där ute, det är så mycket som händer. Jag tycker att du.. speciellt när du är den som står brevid så ska du definitivt hjälpa till eftersom att du kan vara den nästa som står i den situationen."

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0