Publicerat 2010-11-05 14:35:42 i Blandat

Justin " Jag är kristen, jag tror på gud "

Justin är övertygad om att han aldrig kommer att lida ett fame-relaterade härdsmälta eftersom hans religiösa tro håller honom jordnära i "skrämmande" Hollywood. 

Justin, som är en hängiven kristen, medger att han har sett den mörka sidan av kändisskapet eftersom "en massa dåliga saker" finns i showbizens cirklar, men han säker på att det aldrig kommer att förstöra hans karriär. 

Han berättar för Associated Press: "Hollywood är ... en skrämmande plats. Det är mycket på gång, det finns en massa dåliga saker, men det finns också en massa bra saker. jag kan leva min dröm, jag kan göra en massa bra saker ... ".

"Jag är kristen, jag tror på Gud .. . Så fort jag börjar glömma, ber jag, du vet, det är därför jag är här."

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0