Publicerat 2010-11-18 10:44:00 i Blandat

- Hollywood är skrämmande!

Justin har avslöjat att han tycker Hollywood är en "skrämmande" plats. 

Den 16-årige som meddelade tidigare i dag att han kommer att åka med sin My World tour tillStorbritannien, har hävdat att vara känd har sina mörka sidor. Bieber erkände för The Guardian:"Hollywood är en skrämmande plats. Det finns en hel del dåliga saker, men det finns också en massa bra saker. Jag är kristen, jag tror på Gud. Jag tror att jag har ett förhållande och jag kan prata med honom och verkligen, han är anledningen till att jag är här, och det måste jag definitivt komma ihåg."

"Och i slutet av dagen läser jag i min bibel. Min hemmalärare är kristen, så vi går över bibelverser. Det är något som håller mig på jorden"


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0