Publicerat 2010-10-30 21:02:09 i Blandat

JUSTIN TYCKER HAN HAR MAKT!

16-åriga R&B/pop sensationen Justin Bieber har pratat om sin ny hittade mäktiga status.

Justin hävdar att när man har makten, bör du göra goda gärningar med den, något som han försöker göra sitt bästa i genom att göra sitt välgörenhetsarbete.

Så här sa han till US TV show Extra: "Jag tycker att jag är ganska mäktig, antar jag. Jag tycker iallafall att när man har makt måste man göra något bra med den makten".

"Vi hjälper till att bygga skolor; vi har redan byggt 15 st men hjälp av charity Pencils For Promise. Vi gillar möjligheten att unga kan hjälpa andra unga barn

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0