Publicerat 2010-10-17 11:58:36 i Blandat

Länkbyte?

Är det någon som vill göra ett länkbyte?
Skriv en kommentar att du sätter in mig ( du behöver ej fråga,för jag tar imot alla länkar )
Eller kan du skriva i bloggsvar. Eller maila mig på [email protected]
När du länkar vill jag att du ska ha den här bilden i menyen eller göra ett inlägg på bloggen där denna bild fins med. Om du inte kan ha bilder i menyen som länkar så kan du bara skriva " Justinbieberfanblogg" eller nå. Men då måste du göra ett inlägg på bloggen som jag sa med bilder.
( du behöver ej göra ett inlägg ifall du har bilden i menyen )

Här är bilden:


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0