Publicerat 2010-10-09 20:12:49 i Blandat

SELENA GOMEZ: "JAG VILL KLIPPA HANS HÅR!"

Selena säger att hon är desperat av att klippa Justin's hår! 

"Alla vill klippa hans hår", sa hon.

"Jag vill klippa hans hår! Du är med honom och du har typ en 45 sekunders konversation och han skakar på sitt hår hela tiden. Jag typ "Varför gör du det?"

Selena insisterar att Justin's hår är inte anledningen till att han blivit så framgångsrik "Jag tror inte att det är hans hår, han vet vad han gör - ja, han vet exakt vad han gör", sa hon. "Han är en väldigt söt unge och han älskar sina fans och jag tror det är därför han är Justin Bieber. "


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0