Publicerat 2010-10-23 21:04:56 i Blandat

Selena om Justins busringningar

Selena Gomez glittrar i sin snygga trenchcoat på väg till en middag på Nobu Berkeley i London i onsdags kväll (20 oktober). 

Den 18-åriga skådespelerskan/sångerskan snackade med NRJ Radio nyligen i Paris och fick prata om sin "lillebror" Justin och hur hon hanterar hans ökända busringningar. Selena sa:

"Jag tycker han är en mycket talangfull kille och en lojal vän. Jag är dock i andra änden av busringningar. Han gör allt. Han ringde mig en gång, låtsandes vara min stylist, insisterarande att jag ska bära leopard. Naturligtvis kände jag igen rösten. Ja ba:, "Verkligen?"


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0