Publicerat 2010-10-14 20:48:45 i Blandat

Viste du detta om mig,Justin eller bloggen ?

1. Viste du att Justin vill ha en tjej som blir avensjuk när han frirtar med andra tjejer.

2. Det är bara en persson som äger denna blogg jag (liza)

3. Idag  14 oktober fyller Usher år.

4. Jag läser alla kommentarer och bloggsvar, även fast jag inte svarar på alla kommentarer.

5. När du frågar saker på bloggsvar kanse du undrar hur du ser svaret, antagligen skriver du i e post adress så skickas svaret dit ( det syns ej för mig eller andra ) Eller så efter ett tag kanse dagen efter du har skickat frågan så går du in på besvarade och kollar om jag svarat på din fråga.

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0