Publicerat 2010-09-03 20:48:15 i Blandat

Justin - Behandla din tjej med respekt!

Justin säger att behandla tjejer med "respekt" är nyckeln till en lyckad relation. Justin har tidigare erkänt att han är förälskad i Kim Kardashian, Katy Perry och brittiska kvinnan: Cheryl Cole - han tycker det är viktigt att man beter sig som en gentleman.

"Du måste bara vara dig själv." sa han.
"Det är den viktigaste huvudsaken. Och då, när du väl har tjejen, du måste i princip behandla henne med respekt." - "Var alltid en gentleman. " 

Justin medgav också att han fortfarande går igenom puberteten. "Jag är i ett situation där jag förändras, min kropp förändras".

"Men jag är fortfarande en tonåring", säger Justin. "Jag har en omogen sida i mig, helt klart."

Söta Justin!

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0