Publicerat 2010-09-29 16:03:36 i Blandat

Lugn fansen, Han menade inte illa

Justin twittrade detta för att klara upp saker. Vissa webbplatser har tagit citatet där han säger att hans 'fans inte riktigt känner honom, och det är inte "äkta kärlek"', fansen blev lite upprörda och vissa slutade till och med inte älska honom lika mycket. att sluta De vrider det för att få det att låta som om han inte gillar hans fans alls.

Här är hur han verkligen menade det: "Ni vet, man vaknar och du går online ibland bara för att se sina ord vridna eller isolerade från en hel mening. Det är frustrerande ....Man blir försiktig. ibland vet du inte vem du ska lita på. Du kan säga en sak till någon och det kommer ut helt annorlunda .... .... Det är därför jag gillar Twitter. Jag kan säga precis hur det är. Ingen vridning av saker, folk får veta hur jag är. Mina fans och jag vi ÄLSKAR varandra. Men för att vara KÄR i någon behöver du lära känna dem personligen. Jag blir frågad hela tiden om jag skulle dejta ett fan. Jag skulle dejta vem som helst jag blev KÄR i. Och ja, det skulle kunna vara ett fan."

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0