Publicerat 2011-01-06 15:57:01 i Blandat

Angående gratis headers

Ja det är många som har frågat mig nu om jag gör gratis headers.
Det gör jag mot en länk.
Om du är intresserad så skicka ett mail till mig på "[email protected]"
Beskriv hur den ska se ut om det ska vara utklippta bilder/vanlig bakrund.
Det ska vara runt 3 bilder med i mailet.
Skriv okcså vad din bloggadres är och vilka färger.mm. du vill ha.

(Jag kan ej göra en hel gratis design, vet tyvärr inte hur man gör)

Om du vill att jag ska sätta in headern på din blogg måste du skicka inloggningsuppgifter okcså.
Eller så kan jag förklara med svaret på mailet med bloggdesignen.


jag använder mig av programmet photoshop när jag gör headerna.



Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0