Publicerat 2011-01-07 22:28:45 i Blandat

Justin om hans Haters


Justin bärettar för en tidning om hans haters.
Alla Bieber Haters väntar på att Justin ska göra bort sig så dom kan lägga ut det på nätet och sprida det till alla.
Justin är ju en super stor kändis som nästan alla unga känner till och han har både lovers och haters.
Det förstår man ju när man är som han.
Så här bärettar han för Vanity Fair magazine:


"Naturligtvis tror jag att folk bara väntar på den tiden när jag ska ett misstag och de kommer att hoppa på det direkt... Det kommer finnas haters.

Jag vet att jag inte kommer att göra ett livsavgörande dåligt beslut, som vissa människor har gjort. Jag har sett det hända för många gånger. Jag kunde vara min egen värsta fiende, men jag vill inte förstöra det här".


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0