Publicerat 2011-01-13 19:05:47 i Blandat

Selenas tweet blev hackad

För rykte om Selena Gomez,18 & Justin Bieber,16 har dejtat är fotfarande kvar.
Upprörda Bieberfans har blivit upprörda och agra på Selena, Några hade till och med skickat dödshot till Selena som faktiskt har rättighet att anmälas. och nu nydligen är det någon som har hackat sig in på Selenas twitter och skrivit detta:
SelenaGomezJustinTweet.jpg

Så om någon såg detta så är det inte sant och inte Selena som har skrivit, Även fast många bieberfans vart lite skockglad för att Selena inte tycker om Justin längre.

Själv så har jag faktiskt inte något imot Selena och Justins förhållande jag tycker Selena är ett duktig sångerska och bra skåderspelare och att hon passar ihop med Justin.
Jag bryr mig bara om att Justin ska vara lycklig.
Om han tycker om Selena så borde vi fans acceptera det.
When Justin smile, we smile right ? :)

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0