Publicerat 2011-01-03 18:23:19 i Blandat

vet,vet....

Hej ja jag vet att jag inte har bloggat på 2 dagar nu men det har varigt mycket.
Om jag inte skriver på runt 3/2 dagar så betyder det absålut inte att jag har glömt bort bloggen eller så det bara att jag inte har haft tid. Ibland så blir det småuppehåll ibland men ni får klara er med det nu.
och min dator har inte heller kommigt en och jag kan inte hålla på spara massa bilder på mammas jobbdator och så.
Men jag ska försöka blogga lite alla fall.
Det skulle vara bra om jag fick tag på någon gästbloggare....
Skriv gärna ett mail till mig "[email protected]" om du skulle vara intresserad.
Kram Bloggskrivaren♥

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0