Publicerat 2011-07-08 12:13:59 i Justin & Selena

Jag har rätt att leva mitt liv



Selena Gomez berättade under en intervju i tv-showen ”Fox and Friends” om hur det är att växa upp i rampljuset, och säger att hon är medveten om att hon är en förebild för många unga tjejer och att hon gjort ”sitt bästa” för att vara ansvarsfull.

 

18-åringen, som dejtar flickidolen Justin Bieber, tycker inte att hennes förhållande med sångaren eller hennes mognare musik förstör helylleimagen hon fått från Disney Channel.


Jag har rätt att leva mitt liv, och jag känner att jag har gjort ett väldigt bra jobb med de förutsättningar jag haft, säger tonårsidolen till ”Fox and Friends”.


Jag borde ha rätt att växa upp. Jag har slutat på Disney Channel men det betyder inte att jag helt kan förneka faktumet att jag har en yngre generation som ser upp till mig, antar jag.


Men på ett sätt känner jag att jag har gjort mitt bästa och det är så jag fungerar. Om jag gör min familj och mina fans stolta så är det allt som betyder något för mig, fortsätter Selena.

 

Sångerskan blev känd när hon spelade karaktären Alex Russo i tv-programmet ”Wizards of Waverly Place” 2001, en show som slutar sändas senare i år.


Selena och hennes 17-åriga pojkvän har under de senaste månaderna setts tätt omslingrade. När paret nyligen shoppade tillsammans på Armani Exchange i New York, hörde flera kunder henne säga till Justin att hon älskade honom, enligt tidningen New York Times.

Turturduvorna försökte shoppa obemärkta, men så fort ryktet spred sig om var stjärnorna var, samlades drygt 200 fans utanför och paret var tvungna att smita ut via en bakdörr.



Posted by : Manal



Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0