Publicerat 2011-07-01 17:39:40 i Justin & Selena

Jelena säger ''I love u''



Ett ögonvittne
säger att Justin och Selena Gomez inte kunde sluta säga till varandra, "jag älskar dig", medan de shoppade påArmani Exchange i New York 28 juni!


Nu är det officiellt! USA: s kungliga unga par - Justin och Selena Gomez - är kära! Den 17-årige stjärnan och hans 18-åriga stjärnahar shoppat på Armani Exchange 51: a och Fifth Avenue i New York 28 juni och ett ögonvittne berättade förHollywoodLife.com att de inte kunde stoppa bekänna sina känslor för varandra.

"Justin och Selena höll varandra i händerna när de shoppade och sa" jag älskar dig "till varandra inte en gång utan flera gångeroffentligt. Alla kunde höra dem ", vår källa säger. "Jag antar att de vill dela sin kärlek med världen. De var i butiken ca 17:30 och stannade i ca 20 minuter eller så. "

Lägger till insider, "Justinlivvakt skulle lät inte någon komma för nära dem, men det hindrade inte dem från att visa upp sin kärlekför varandra. De var bara i sin egna värld ... tagna av kärlek! "

Ett annat ögonvittne berättar för oss att, "Justin köpte sex Pima Armani Börs T-tröjor, tre i vitt och tre i grått. Han köpte både v-ringning och crew-hals. "

Selena flög in i New York från Detroit, där hon avslutat sin Monte Carlo köpcentret turné. Hennes tredje album, När solen går ner, sjönk idag. Samtidigt är Justin upptagen främja sin nya doft, Someday.

Selena flög in till New York från Detroit, där hon hade avslutat sin Monte Carlo turné. Hennes tredje album, When the Sun Goes Down, som släpptes idag. Samtidigt är Justin upptagen med att sälja sin nya parfym, Someday.


Posted by : Manal

Kommentarer
Postat av: Saga

Vill du vinna en gratis design, med Justin Bieber på? Då kan du vara med i min tävling: http://justinbiebstories.blogg.se/2011/june/tavling.html#comment



2011-07-02 @ 00:11:34
URL: http://justinbiebstories.blogg.se/
Postat av: Sandra

har du planerat något kul i sommar? :)

2011-07-02 @ 19:18:34
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: Mileyandthesmiley

var med och tävla på min blogg:D gissa rätt kändisar och bli länkad i alla mina inlägg i en vecka:D


Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0