Publicerat 2011-07-16 17:03:34 i Blandat

Joe Jonas "Jag gör mognare musik än Justin "

Sångaren Joe Jonas rensar upp rykten mellan honom och Justin om att vara en rival, men går Joe för långt?

Enligt Hollywoodlife,Joe Jonas känner sig inte hotade av Justin. Men han kan ha gått lite för långt - förolämpar Biebs?

Joe berättar AOL hans karriär är i en annan basebollarena än Biebers.

Jonas sa. "Mina Låtar är lite mer mogen. Det som jag talar om ... Jag hoppas verkligen att 11-åringar inte rör dem eller deras föräldrar kommer att behöva prata. "

Han säger också hans soloalbum Snabb "Life" handlar mer om de hinder som unga vuxna till skillnad från pre-teen drama.

"Jag är 21, så [jag sjunger om] saker en 21-årig ​​skulle behandlas. Och om en 11-årig ​​eller vad som helst vill lyssna på min musik, det är bra, jag är mer än nöjd. Jag bara kännerkärnan publiken kommer att vara lite äldre, " lägger Joe till.

beliebers, tror ni Joe musik är mer mogen än Justins?




Posted By:Liza

Kommentarer
Postat av: esma

Aldrig lyssnat på hans låtar? Men justin sjunger ju om tjejer och känslor. Vilken kille gör inte det? Och det är klart ätt en 17 åring skriver lite mer sånt som ungdomar vill höra! Han är ju en ungdom. 21 åringar vet vad 21åringar vill höra! Så det är uppenbart att han tycker det. Jag är en elvaåring och vill höra på justin

2011-07-16 @ 18:13:30
URL: http://alwaysjb.blogg.se/
Postat av: samyy

Men det är ju helt klart!Håller me första komentaren!

2011-07-16 @ 21:59:45
URL: http://samyy.blogg.se/
Postat av: helin

Justin Bieber är mer en tusen gånger bättre

2011-07-16 @ 22:45:12
URL: http://kusinblogg.webblogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0