Publicerat 2010-08-22 16:02:45 i Blandat

Skola, mindre bloggning :(

Ja imorgon börgar skolan.
Så jag kommer ha mycket jobb nu när skolan börgar, läxor och allt. Självklart kommer jag att blogga när jag kommer hem från skolan men läxorna först ;) Jag tar skolan i första hand sen har jag djur som jag måste sköta och mycket träningar har jag okcså. Men ska alla fall försöka blogga så mycket jag är inne på datorn och hinner.
Hoppas att alla förstår det, så nu kommer jag fixa ordning inför skolan men senare kan jag väll försöka att slänga in några inägg. Men så här länge får ni nöja er med en bild :) Kram o Puss på er alla! Love everybody<33

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0