Publicerat 2010-12-19 13:54:41 i Blandat

Jullovsuppehåll

Nu när det är mindre en vecka kvar till jul så är det så mycket som ska göras så jag tänkte ha ett litet uppehåll här på bloggen runt jul.
Sen är ju min dator sönder så jag måste låna min storebrors dator för att blogga och det är inte så offta jag kan göra det. Men jag kommer få tillbacks min dator i januari.
Så bara i runt 2 veckor eller så.
Men glöm inte bort att inte sluta gå in på bloggen bara för det för sen börgar jag blogga och då kommer jag fixa en ny design och blogga mycket offtare.

Men GODJUL till alla läsare från mig♥


Kommentarer
Postat av: Liv

Åh vilken snygging!!!

Justin Bieber är verkligen världens snyggaste kille jag har sett över hela mitt hjärta.

han är riktig kärleksprins!!!

puss

2010-12-21 @ 12:56:25
Postat av: jadenssmith.blogg.se

skulle betyda mycket om ni hjälpte oss göra att så många anmäler sig till det här

http://jadenssmith.blogg.se/2010/december/plan-till-att-ta-justin-bieber-till-sverige.html

:')

2010-12-26 @ 15:39:54
URL: http://jadenssmith.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0