Publicerat 2010-12-06 15:10:35 i Blandat

Justin bråkar med sin mamma

Justin Bieber berättade för Radio 1 att hans mamma Pattie Mallette nyligen stängde hans mobilabonnemang efter att de hade bråkat.

"Mamma reser med mig. Vi bråka ja, jag tror att alla föräldrar bråkar med sina barn ibland, men jag älskar min mamma. Jag tycker det är bra att hon reser med mig men ibland behöver jag en paus för jag är med henne 24/7, men jag älskar henne, jag gillar att vara med henne.

För någon dag sedan så stängde hon mitt mobilabonnemang. Vi började bråka om något dumt och hon sa: 'Ge mig din mobil', och jag sa, 'Nej', så hon stängde det istället. Om Usher försöker få tag i mig? Ja då blir det svårt."


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0