Publicerat 2010-11-27 19:27:47 i Blandat

-Jag är skyldig allt till fansen

Justin hävdar att han är "skyldig sin framgång" till hans lojala fans.
Han berättade för US team att utan hans Beliebers, så skulle hans världsbreda succe inte ha varit möjligt!

Bieber förklarade: "Jag tycker att mina fans har varit så tröstande faktor att, jag menar, jag skulle inte ha kunnat göra det här utan dom, så det har varit fantasktisk!" Han la till: " Jag är skyldig allt till mina fans, min familj och mina vänner".

Justin har också avslöjat att hans triumf på AMA's galan gjorde hans pappa, Jeremy Bieber "väldigt stolt". Justin säger: "Han sa precis hur stolt hans var. Jag är från Kanada, så han bara, det är som när han ser ett hockey lag göra mål och han hoppar upp ut stolen... han bara, "Yes! Det är min grabb". Så det var underbart."


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0