Publicerat 2010-11-14 14:40:55 i Blandat

Avslutar tävlingen på fredag

Nu på fredag den 19 November avslutar jag tävlingen om månadens blogg.
jag har kommenterat runt lite på doms bloggar som är med och deltar.
Har du deltagit men inte fått en kommentar på din blogg av mig så kommentera och skriv det då så jag vet.
Om du vill delta men inte har gjort det så fins det en sista chans till på torsdag.
Klicka på länken för att komma till inlägget:
http://justiinbieber.blogg.se/2010/october/manadens-blogg-november.html#comment
Skynda dig och anmäl dig innan det är försent! :)

Håll utsik på bloggen vid fredag för att få reda på resultatet.
/Lisse



Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0