Publicerat 2010-11-11 16:26:58 i Blandat

ingen upptatering igår.. :/

Hej alla glada bloggläsare!
Som ni kanse såg så kunde jag tyvärr inte upptatera igår för jag använde inte datorn för jag gjorde andra saker. Men ibland är det så...
Sen ikväll från klockan 17.30-19.20 Kan jag inte blogga för då ska jag bort sen får vi se om det blir något inlägg efter eller nå. Men nu ska jag alla fall blogga lite.
Hoppas att ni förstår att vissa dagar kan jag inte blogga och att det inte betyder att jag inte kommer att sluta på bloggen. För jag tycker det är jätte kul! Och medans jag är borta eller kanse inte bloggat på ett tag kan ni ju skriva en massa kommentarer eller i bloggsvar för det är jätte kul att kolla och svara på sen när man är till backs.



Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0