Publicerat 2010-11-08 14:54:36 i Blandat

Justin " Jag kan dejta ett fan om hon inte gillar mig bara för att jag är känd "

Justin skulle kunna överväga att dejta ett fan. Han vill hitta någon som är äkta.

"Jag tänker inte dejta någon som kommer att gilla mig bara för min berömmelse, det kommer bli riktigt svårt att hitta en tjej som gillar mig för mig", säger Justin. "Men jag skulle definitivt dejta någon som inte var känd. Man måste hitta den rätta. Och när jag hittar henne ska jag såklart gå ut med henne".

Men Justin medger att det kan vara lättare för honom att ha en relation med A-Listare.

"Du ser en massa kändisar som dejtar andra kändisar", berättar han till News Of The World.
"De får vad du går igenom."


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fin blogg:)

2010-11-09 @ 18:35:23
URL: http://jadenssmith.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0