Publicerat 2010-10-03 20:22:48 i Tävlingar

Ny tävling, Bli månadens blogg!

Nu ska jag ha en ny tävling på bloggen.
Man kan nämligen bli månadens blogg!
Då så kommer jag att sätta in en länk på min blogg till din och kommer skriva ett inlägg om dig och bloggen och vad den handlar om.
Så här är reglerna:
1. Först å främst måste du länka till min blogg innan du deltar
2. För att delta ska du kommentera detta inlägg och där du ska skriva vad du heter (frivilligt) & hur många år du är.skriva vad din blogg handlar om,hur många unika besökare den har ca pär dag,din adress till bloggen måste okcså inne hålla kommentaren, ialla fall du vill få ett mail i fall du har vunnit så skriv din mail adress okcså,och varför du just gillar min blogg. Sen är det inget mer tror jag.
Du kan okcså maila mig om du vill på "[email protected]"
3. Avslutardatum är någon gång i denna månad alla fall innan November.
Hoppas du deltar!
Kram.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sofia heter jag och är 11 år :)

Min blogg handlar om mitt liv och om vad jag gör på dagarna :)

Jag laddar upp bilder och skriver om allt möjligt :) Jag har ungefär 3-5-6-14 besökare per dag :)

Jag gillar din blogg för den har bra fakta och du skriver lagomt med inlägg och så är den bara bra :)

Kramkram Sofia

2010-10-03 @ 20:43:25
URL: http://soffeny.blogg.se/
Postat av: Asia Ahmed - http://asiaahmed.blogg.se

Jag heter Asia är 14 år och äger en fan blogg om min idol Justin Bieber med 2 andra tjejer. Jag har 150-250 besökare per dag ungefär=) Jag brukar inte läsa din blogg så ofta men den verkar vara bra :)

2010-10-15 @ 16:06:24
URL: http://justinb.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0