Publicerat 2010-09-04 13:38:14 i Blandat

Demi Lovato " Jag har Bieber-Fever! "


Demi Lovato har gjort duetter med sitt ex, Joe Jonas, hela sommaren på Camp Rock 2 turné. Men nu är hon beredd att göra lite musik med två andra kändisar. 

Demi skulle älska att träffas i inspelningsstudio med hennes BFF: Miley Cyrus för hennes nästa album. "Vi pratade om att göra en duo tillsammans, som en akustisk eller något", avslöjar Demi. "Det skulle vara riktigt kul att göra det med henne. Hon är en av mina bästa vänner och hon är otroligt talangfull, så jag vill gärna ha med henne i albumet."

Vem är den nästa kändisen på Demi's lista? Jo, Justin! "Han är en riktigt söt unge", säger hon."Jag vill gärna arbeta med honom. Min lillasyster älskar honom och jag är ett fan, så jag antar att man kan säga att jag har "Bieber Fever".


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0