Publicerat 2010-09-30 21:02:56 i Blandat

Statistik

Hej alla kära läsare!
vissa kommenterar och frågar hur många läsare jag har så jag tänkte göra ett inlägg för att skriva det så alla som frågar får svar för jag svarar ej när folk frågar saker i kommentarer.
Jag har runt 30 unika besökare och runt 60 sidvisningar på en helt vanlig dag när jag inte gör så "himla" många inlägg.
Men det beror helt på ju hut mycket jag bloggar, ibland är det 60-90 unika okcså pär dag om jag bloggar mycket :)
Idag hade jag bara 18 unika men ca 100 sidvisningar.
Men det är för jag nästan inte bloggat något alls idag.
Ja där har alla som frågat , Svar :D Jag vet inte om jag bloggar något mer ikväll.
Och tävlingen om bloggsvar avslutar jag imorgon eftermiddag eller på kvällen, Och då har ni en chans okcså att delta innan typ klockan 4 eller nå. Japp alla fall. Godnatt syns imorgon<3

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0