Publicerat 2011-08-07 15:56:29 i Blandat

Anthony Keidis '' Jag grät två gånger''



Enligt en färsk intervju med Q Magazine, dokumentär filmen "Never Say Never" med Justin fick Anthony Keidis, som också kallas Red Hot Chili Peppers sångare gråta.

"Jag satt på ett flygplan nyligen, som kommer från Hawaii till Los Angeles, med producenten Rick Rubin på andra sidanmittgången, och tittar på Justin Bieber filmen,"Never Say Never" Jag grät två gånger under den filmen, och jag vill att världen skall vet det!'' sade Kiedis.

vilken del av "Never Say Never" var det som orsakade att denna vuxna man Anthony Keidis grät?

"De gjorde detta väldigt cheesy förebådande av biljetter till 16-åriga flickor. Detcheesiness spelade ingen roll - det var en reaktion av barnen. När man såg desmå flickor gråter deliriously, förlorade jag det.'' Sade Keidis.

Posted by :  Manal

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0