Publicerat 2011-08-05 13:29:04 i Blandat

Sean " Justin är min lillebror "

Justin antecknade en speciellt budskap för Kingston förra helgen, vilket visade sigSean Kingston under en intervju en MTV speciell på tisdag (02Aug11). Kingstontillbringade nästan en månad på sjukhuset återhämta sig från sina skador från jet skiolycka den 11 maj.

I den särskilda videoklippet, Justin säger, "Jag vill bara fråga, hur läget? , jag är glad att du är bra. Jag hade kul att umgås med dig i Miami och det finns mycket mer minnen att komma. "
Sean Kingston erkänner att han är tacksam att ha en sådan "lojal vän" i Bieber.

Han säger: "Det är min lillebror... jag ser att han är en lojal vän. För mig attvara i en liv eller död situation som den och sedan för mig att komma ut på sjukhuset och vet att han ringer min mamma och kallade min chef, att ringa alla frågar hur jag gör, ser jag att han är en stor vän; en stor, verklig person på hjärtat ".



Posted By: Liza

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0