Publicerat 2011-02-17 20:45:28 i Blandat

Info om uptateringen

Ja som ni kanse har märkt har jag inte skrivit något idag.
Det är pågrund av att det var en grej med skolan så vi kom inte hem förns vid 5.
Sen har jag inte hunnit bloggat.
Jag kommer nog inte blogga något idag heller för nu är det ganska sent och hinner inte så mycket.
Imorgon ska jag vara i skolan sen ska jag bort och sova på ett stelle så jag hinner inte skriva imorgon heller. På lördag kommer jag hem vid mitt på dagen eller eftermiddagen någon gång. Så Jag skriver nog lite senare på lördag.
Men Jag hoppas att ni kan hålla ut.
Fixar alla inlägg senare.


Glöm inte tävlingen heller klicka på kategorin "tävlingar"



Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0