Publicerat 2011-02-15 16:10:59 i Blandat

Justin kanse flyttar tillbacks till Kanada


Backstage på Grammys, svarade Bieber på några frågor om sin framtid - samtidigt kontrollerade han sin telefon för inkommande textmeddelanden och bevisade att trots hans megastjärna status även fast han fortfarande bara är 16. 

Alla fans är drabbade med Bieber feber kanske vill överväga miljöprövningens ut fastigheter norr om gränsen. På frågan om rykten om att han hade köpt ett hus i Los Angeles, pratade Bieber om hans nuvarande liv i sin adopterade hemstad Atlanta och släppte en bomb: han överväger en flytt tillbaka till Kanada! 

Att vara en god förlorare. 
"Jag är verkligen glad för henne," Bieber sa om Esperanza Spalding, som han förlorade mot för Best New Artist. "Jag hade en bra kväll. Jag fick utföra. Jag gjorde med min mentor, vilket är fantastiskt.Jag är verkligen glad för henne och jag hoppas hon har ett bra år. "

Location, location, location. 
"Det är falskt'', sade han om rykten han hade köpt ett hem i LA Medan han fortfarande glad i Atlanta ("Jag har många vänner där nu"), tänker han att återvända till sitt hemland. "Jag tror att jag kan flytta tillbaka till Kanada." 

Bieber Fever. 
"Jag tror det är bara en term mina fans har gjort.
Det är en epidemi. Jag skojar bara. 
Jag är inte den som gjorde det. " 

Alla hjärtans dag planer. 
"Jag hämtar henne blommor och ta henne på lunch." 

Pengar frågor. 
"Jag har en affärschef," svarade tonåringen när de ombads hur han håller reda på hans växande imperium.

Han är mer än en trummis. 
"Jag är bara en all-around musiker. Jag spelar gitarr och trummor. Så musik betyder allt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan musik. " 

Där han kommer att vara i 10 år. 
"Jag ser mig fortfarande gör musik och fortfarande musikaliska och göra låtar och glädjande mina fans. "



-jbmusic



Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0