Publicerat 2011-01-06 16:22:37 i Blandat

Har Selena & Justin Något På Gång ?

Alla bieber fanbloggar och fansiter skriver och lägger ut en massa Justin och Selena prat att dom är tillsammans.
Selena och Justin bokade tillexempel romservise och åkte på semester med varandra och har tillbringat mycket tid tillsammans. Nydligen har det kommigt ut en bild på nätet när det ser ut som Selena och Justin pussar varandra under vatten. Jag vet ej om det är fake or not.
Men det jag inte förstår då att dom som har knäppt kortet måsta ha en undrevattenskamera ju och då skulle dom ju har märkt det bilden fins nedan
Här är några bilder på Justin och Selena som är nydligen uppladdade på nätet.

Denna bild är äkta


Denna bild är det den som jag menade med vattnet, vet ej om den är äkta men jag tror inte det.

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0