Publicerat 2011-07-22 14:09:54 i Blandat

Justin ska gå collage

Den 17-åriga sångaren går inte i High School på grund av hans popkarriär, men han insisterar på att han har jobbat bra med sin handledare på turné och fortfarande tror att det finns en chans att han kan komma in i en högre utbildning!

Han sa: "Om det är kompatibelt med min karriär kan jag ha en chans till det, men för tillfället är det inte något jag fokuserar på. Jag reser med en handledare hela tiden men jag gillar inte skolan. Det finns några ämnen som jag verkligen inte alls bryr mig om, så som matematik. "


Posted by : Manal

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din tidning på nätet!

Hej! Jag har en tävling där du kan vinna din egna bok från Solentro. Alla som tävlar får 150kr att handla för. Hoppas du vill vara med! :D

Kram! <3

2011-07-23 @ 18:18:17
URL: http://adaras.se

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0