Publicerat 2011-07-22 13:50:56 i Blandat

Justin tar en paus

Justin Bieber har haft ett hektiskt år. Med världsturnén "Never say Never" och lanseringen av sin egna parfym är det svårt att komma ihåg att sångaren bara är 17 år. Men nu berättar stjärnan för The Hollywood Reporter att han ska ta en paus för att hitta sig själv.

— Jag har jobbat så hårt, så jag tar ledigt en månad, säger han till tidningen.

Sångaren berättar att han under ledigheten vill hitta sig själv och "typ växa upp", men han vill också hinna umgås med vänner och ta sovmornar.

— Jag växer fortfarande upp, och när du jobbar varje dag, får du inte riktigt en chans att lista ut vem du är. Så med ledigheten, får jag möjlighet att tänka, be och bara typ växa upp.

 

 

Posted by ; Manal


Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0