Publicerat 2011-03-13 14:35:25 i Blandat

Selena-Livräd för Bieber fans

Gomez och Bieber har varigt ett hemligt par så länge på internet.
Bilder har kommigt ut, Videor har lagts upp, Folk skriver och ryktet sprider.
Nyss har det kommigt ut en video då man ser Selena och Justin kyssa varandra.
Justin har skrivigt att han tycker Selena är het på sin twitter och att han saknar henne.
Dom har fortfarande inte erkänt att dom är ett par, men världen har fått reda på det.
Men detta är inte Bieber fansen så glada över.
Selena har fått dödshot och många elaka kommentarer att hon ska hålla sig borta från Justin.
Källor bärettar att Selena är livrädd för dom unga fansen.
Justin har försökt att lugna henne, Justin har sagt att om man är ett riktigt bieberfans så är man glad om jag är glad och det är jag med Selena.
Selena vill inte lämmna bieber, så hon får stå ut så länge medans alla fans håller på och fortsätter med elaka saker.
Jag tycker att Justin ska få ha Selena utan att vi Bieber fans ska stå imot det.

Jag säjer bara så här "When Justin smile I smile"

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0