Publicerat 2011-11-25 18:08:29 i Blandat

Svar på frågestunden!

Postat av: anonyymmm ! :DD

1.Ska justin till sverige ?
2.Tror du att jusin har facebook?

Svar:

1. Inget bästemt, men skriver såklart på bloggen när jag vet något.

2. Justin har facebook, eller en gilla sida, http://www.facebook.com/JustinBieber


Postat av: Anna

Hej hej!!
Jag undrar om justin ska komma til sverige??

 

Svar: Hejsan, Inget planerat!


Postat av: Sabbe

Jag undrar varför de tog bort Justins och jasmines kyss från baby videon..?

 

Svar: Det vet jag faktiskt inte :O


Postat av: Sofia

Hayy ;)

1. Tror du att Jelena är riktigt kära?
2. Tror du att du någonsin kommer hata Justin i livet?
KRAAM!!

 

Svar: Hejsan!

1. Ja det tror jag faktiskt!

2. Nejjjjj jag tror jag aldrig kommer att hata justin men jag kommer nog inte va sånt fan som jag är nu typ om 20 år. hah ;)


Postat av: Nellie

Är Justin och Selena ihop?Har verkligen Selena barn i magen?

 

Svar: Ja, Justin och Selena är tillsammans. Jag vet inget om att Selena är gravid men det tror jag inte. Skriver på bloggen när jag vet något.


Postat av: Jag ;D

Hej, skulle du kunna skriva alla Justins skivor/album..? Kommer inte riktigt ihåg alla, och måste veta det. Snälla svara :D Kram.

 

Svar: Hej! Såklart:


1. My world

2. My world 2.0

3. My worlds the collection

4. Never say never the remixes

5. Mistletoe

 


ppanlovan

hur många tatueringar har justin? :)

 

Svar: Han har 2 tatueringar :)


av: Soffe

Lite fler frågor från mig :)

1. Älskar du verkligen Justin?

2. Är du käääääär i Justin eller gillar Justin som mer än idol :)

3. Vill du att Jelena ska vara ihop?

4. Vill du att Justin kommer till Svergie? :)

Seee yaaaa :) <33333

 

Svar:

1. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2. Jag älskar Justin välldigt mycket, jag har aldrig träffat honom men vist upplever jag som att jag är kär i honom på ett litet annat sätt :)

3. Ja, jag tycker dom är jätte söta tillsammans. och om Justin är lycklig är jag det :)

4. Ja jag vill superduper mycket att Justin ska till sweeeeden!!


Tack för alla frågor! :)

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0