Publicerat 2011-09-08 19:58:53 i Blandat

Justin om sitt nya album

Justin håller just nu fullt upp med sitt nya album som släpps till Jul.
Justin har sammarbetat med både sean kingston och Taloy swift i detta album.
För inte så längesedan twittrade Justin till Scooter:
@scooterbraun yeah we are going hard for christmas! #mistletoe

och Justin bärettade även detta för MTV:
- Jag skriver om hur jag känner och skapar. Jag har skapat på min laptop och på min dator.
Jag har värkligen varit inne i det och hoppas att detta album kommer bli stort.

Mycket har jag gjort akustiskt, så det kommer finnas med. tillägger han.

Kommentarer

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0